Minä Sydän Valokuvaus

keskiviikko 22. syyskuuta 2010

Lisätietoja »
Lähettänyt -teija000 klo 11.50 Ei kommentteja:
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin
Uudemmat tekstit Etusivu
Tilaa: Blogitekstit (Atom)
-teija000
valokuvia elämästäni, päivistäni.. ja kaikesta mikä saa tunteen siitä jostain, joka kantaa uuteen pvään..
Tarkastele profiilia

Lukijat

Blogiarkisto

  • ▼  2010 (1)
    • ▼  syyskuuta (1)
      • <!--more-->
Teema: Yksinkertainen. Teeman kuvien tekijä: sebastian-julian. Sisällön tarjoaa Blogger.